Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

GastroMerits service- och ledarskapsutbildningar

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Värdskap, service och gästkommunikation

Att arbeta med värdskap och service på hotell och restaurang, kan vara det roligaste som finns! Den här kursen vänder sig till dig som arbetar med service inom hotell och restaurang.
GastroMerit

Webbutbildning - Grundutbildning i service och bemötande

Vill du öka kundnöjdheten och bli bättre på att möta dina kunders förväntningar? Kursen vänder sig till dig som arbetar inom café och restaurang och vill höja nivån på verksamhetens service och bemötande.
GastroMerit

En servicekurs för dig som är ny i restaurangbranschen

Har du nya medarbetare som arbetar i restaurangbranschen för första gången eller är du själv en av dem? Under den här halvdagen får du grunderna i vad bra service innebär. Du får också kunskaper som är viktiga för att utvecklas och trivas i servicebranschen.
GastroMerit

Skapa merförsäljning

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Sälj som ett team

Skräddarsydd utbildning.
Det här är en skräddarsydd utbildning där vi gör ett unikt upplägg för dig/er som passar er verksamhet och ert sätt att vilja arbeta för ett bra serviceskap. Kursen fokuserar på frågor om vad service är och belyser hur framgångsrika företag arbetar med att utveckla sin servicenivå med hjälp av storytelling, gästpsykologi och skräddarsydda servicemöten.
GastroMerit

Grundläggande service- och restauranghantverk

Skräddarsydd utbildning
Vill du lära dig grunderna i modernt service-, värdskap och matsalsarbete? Vi skräddarsyr ett upplägg för dig som passar er verksamhet och ert sätt att arbeta för ett bra serviceskap. Servering är så mycket mer än att sätta en tallrik framför gästen. Arbetet bottnar i många regler och traditioner som ligger till grund för arbetet i den moderna matsalen.
GastroMerit

Utveckla restaurangens servicenivå

Under denna kurs kommer vi att gå igenom vikten av att skapa en regisserad föreställning samt hur vi genomför den. Det gör vi för att vi ska kunna jobba mot målet att ha 100 % nöjda gäster och personal som ser en utveckling i sitt arbete och stannar med oss under längre period.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.