Din order- & leveranskalender

GastroMerits service- och ledarskapsutbildningar

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Kurs – Grundläggande styrelsearbete

I den här kursen får du lära dig grunderna i lagstiftningen och vilka krav som ställs på en styrelseledamot. Du lär dig också vad som är viktigt att tänka på när du ska rekrytera en styrelse till ditt företag.
GastroMerit

Tredagarskurs – Framgångsrikt ledarskap

Att vara ledare är en svår konst där omgivningen ställer höga krav på dig och din förmåga. Under den här tredagarsutbildningen får du nya ledarskapsverktyg vilket ger dig ökat självförtroende i rollen som chef. Du får också göra en personlighetsanalys för att få en bättre förståelse för dina egna styrkor och utmaningar i ditt ledarskap.
GastroMerit

Kurs – Skapa merförsäljning

En kurs i merförsäljning på restaurang, där du får träna på gästrelationer och hantering av självkänsla. Du lär dig om hur du kan bli bättre på att öka ordervärdet.
GastroMerit

Onlineutbildning – Service och merförsäljning

Driver du en restaurangverksamhet och vill att din personal ska jobba mer effektivt och ha gästen i fokus? Har du många unga anställda utan tidigare yrkeslivserfarenhet? Då passar den här introduktionskursen i service och merförsäljning perfekt.
GastroMerit

Nyhet! Kurs – Schemaläggning och arbetsrätt

Leder du personal och vill bli bättre på schemaläggning? Då är det här kursen för dig.
GastroMerit

Kurs – Ny som chef – Tvådagars chefsutbildning

Bra ledarskap är en förutsättning för att lyckas på kort och lång sikt, speciellt i hotell- och restaurangbranschen, där du konkurrerar om både gäster och personal.
GastroMerit

Kurs – Ledarskap och gruppdynamik

En kurs i ledarskap och gruppdynamik för att lära dig förstå vad som händer i din arbetsgrupp och varför, när det funkar bra och när det inte funkar så bra. Kursen utförs som en workshop för chefer som vill förstå gruppdynamik och bli mer flexibla ledare.
GastroMerit

Kurs – Konflikthantering och konsten att hantera svåra samtal

Här får du aktivt träna på de färdigheter som krävs för att genomföra svåra samtal och skapa beredskap för konflikthantering. Kursen bygger på upplevelsebaserat lärande.
GastroMerit

Nyhet! Tvådagarskurs – Attraktiv arbetsgivare och rekrytering

Utbildning i lönsamhet, utveckling och rekrytering av nya medarbetare på restaurang, café, bar, hotell eller storkök. Du lär dig att bli en attraktiv arbetsgivare och vad som krävs för att locka kompetenta och engagerade medarbetare.
Läs mer

Vänta kvar, din sida laddas.

Loader