Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

background
GastroMerit

Webbutbildning- Grundutbildning i service och bemötande

Kursinformation

Längd: ca 2-3 timmar

Pris: 1 195 kr exkl moms

Boka

Webbutbildning med valfritt startdatum. Kursen är giltig i 60 dagar från att du loggar in.
Detta krävs för att få ett kursintyg.

Klippkort

Köp ett klippkort med utbildningslicenser och ge till dina medarbetare.

När du köper två eller flera webbutbildningar av samma kurs, får du en licenskod som du skickar till de medarbetare som ska genomföra kursen. När antalet licenskoder är förbrukade, kan du enkelt köpa fler. Licenskoderna gäller tills de är förbrukade, precis som ett klippkort.

Kontakta oss på Gastromerit så hjälper vi dig: 
gastromerit@martinservera.se

Köp fler – få mer

10-19 utbildningar:
5% rabatt

20-49 utbildningar:
10% rabatt

50-99 utbildningar:
20% rabatt

Från 100 utbildningar:
30% rabatt

Går ej att kombinera med övriga kampanjer.

Kontakta oss på Gastromerit så hjälper vi dig: 
gastromerit@martinservera.se

Vill du öka kundnöjdheten och bli bättre på att möta dina kunders förväntningar? Kursen vänder sig till dig som arbetar inom café och restaurang och vill höja nivån på verksamhetens service och bemötande.

Att ha nöjda och glada gäster som kommer tillbaka och som rekommenderar er till alla sina vänner, är det mål alla har som jobbar med service. I servicebranschen är det ofta högt tempo och arbetstimmarna kan minst sagt vara intensiva. Det är viktigt att ge alla medarbetare och som kanske nya i branschen, ges bra förutsättningar för att kunna ge den bästa service och bemötande vi bara kan.  

Under kursen får du lära dig hur du på bästa sätt gör så att kunden känner sig sedd och får den service som den förväntar sig under sitt besök hos dig.  

Kursen vänder sig till dig som vill lära dig grunderna och kanske är ny branschen. Driver du en säsongsrestaurang med många nya medarbetare kan det vara ett utmärk tillfälle att låta den nya personalen få en grundutbildning i service och bemötande innan säsongen startar.  

Moment som ingår i kursen:
  • Synsätt i kundbemötande 
  • Kundfokus  
  • Var steget före 
  • Kunder är olika 
  • Kommunikationens abc 
  • Grunder i kommunikation 
  • Kroppsspråk 
  • Aktivt lyssnande 
  • Proaktivitet och påverkan 
  • Konsten att undvika missförstånd 
  • Bjud på din kunskap 
  • Kundlojalitet och problemlösning 
  • Våga fråga 
  • Hjälp kunden att köpa 

Varje avsnitt avslutas med ett antal kontrollfrågor som måste bli godkända för att du ska ta dig vidare till nästa delmoment.
När du gått igenom alla kapitel avslutas kursen med ett kunskapstest.

Webbkurs i feedback och feedbackkultur

”Feedback och feedbackkultur” är en utbildning där du lär dig teknik och synsätt när det kommer till konstruktiv feedback och du får tips kring hur du kan agera i olika situationer.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.