Vi hanterar dina personuppgifter enligt allmänna dataskyddsförordningen.
Vi använder även cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda sajten accepterar du detta
Läs mer
Här på våra leverantörssidor hittar du information som är till för att hjälpa dig som levererar varor till Martin & Servera - bland annat information om varudeklarationer, prisändringsunderlag, kampanjer och EDI-dokument. Vi strävar ständigt efter att skapa bättre förutsättningar för ett effektivare samarbete med leverantörsledet. Våra leverantörssidor är en del i detta arbete.
För leverantör
Kampanjprogram hos Martin & Servera
Vår målsättning är att skapa en attraktiv kampanjplan bestående av både tryckt och digitalt media som stärker vårt totala erbjudande på marknaden och effektivt stödjer försäljningen.
Vi på Martin & Servera genomför många inspirationsmässor varje år, från Malmö i söder till Umeå i norr. Mässorna är en plats där vi tillsammans med dig som leverantör har möjlighet att möta kunderna och presentera vårt gemensamma erbjudande.
Martin & Servera är Sveriges ledande restaurang- och storköksspecialist och tillsammans med dig som leverantör skapar vi morgondagens nyheter och trender.
Produktlarm – återkallning av produkt på grund av hotad säkerhet eller annan typ av kvalitetsproblem
Vid behov av att återkalla en produkt på grund av hotad matsäkerhet eller kvalitetsproblem ska Martin & Servera Restauranghandel AB omedelbart kontaktas.
Artikelbilder, säljande texter och säkerhetsdatablad
För dig som leverantör är bra produktinformation och artikelbilder hos Martin & Servera en förutsättning för listning samt försäljning. Senast två veckor efter att du har fått artikelnummer från oss på listad artikel ska du ladda upp en produktbild.
Martin & Servera Restauranghandel AB (559135-5549) har en scanningspartner på Frösön. Det är hit du som är leverantör skickar fakturor. Observera att det endast är fakturor som ska skickas till denna adress. Övriga dokument (t.ex. påminnelser) kommer inte att behandlas.
EDI (Electronic Data Interchange) är ett sätt att elektroniskt utbyta standardiserade meddelanden mellan respektive affärssystem med eller utan hjälp av en systemleverantör. Istället för att ringa eller maila och sedan manuellt registrera och uppdatera systemen, görs detta per automatik. Detta spar både tid och pengar samt skapar nya affärsmöjligheter.