Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

GastroMerits service- och ledarskapsutbildningar

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Skapa merförsäljning

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Maxa din försäljning i restaurangen

Skräddarsydd utbildning.
Med kursen Maxa din försäljning tar vi dig och dina kollegor utanför er bekvämlighetszon och gör er ännu bättre! Låt oss skräddarsy en utbildning till er - som kommer motivera med både kunskap och inspiration.
GastroMerit

Sälj som ett team

Skräddarsydd utbildning.
Det här är en skräddarsydd utbildning där vi gör ett unikt upplägg för dig/er som passar er verksamhet och ert sätt att vilja arbeta för ett bra serviceskap. Kursen fokuserar på frågor om vad service är och belyser hur framgångsrika företag arbetar med att utveckla sin servicenivå med hjälp av storytelling, gästpsykologi och skräddarsydda servicemöten.
GastroMerit

Nyhet! Från kund till gäst - Kundbemötande och merförsäljning i butik

Skräddarsydd utbildning.
Alla som arbetar i butik är säljare, men vad är egentligen försäljning och vad krävs av mig som säljer till kunderna? Här får du lära dig om försäljning, merförsäljning och hur du blir en både trygg och proaktiv säljare.
GastroMerit

Grundläggande service- och restauranghantverk

Skräddarsyd
Det här är en utbildning som lär ut grunderna i modernt service-, värdskap och matsalsarbete. Vi skräddarsyr ett upplägg för dig/er som passar er verksamhet och ert sätt att vilja arbeta för ett bra serviceskap. Servering är mer än att sätta tallriken framför gästen på restaurangen, arbetet bottnar i många regler och traditioner som ligger till grund för arbetet i den moderna matsalen.
GastroMerit

Utveckla restaurangens servicenivå

Under denna kurs kommer vi att gå igenom vikten av att skapa en regisserad föreställning samt hur vi genomför den. Det gör vi för att vi ska kunna jobba mot målet att ha 100 % nöjda gäster och personal som ser en utveckling i sitt arbete och stannar med oss under längre period.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.