Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

background
GastroMerit

En servicekurs för dig som är ny i restaurangbranschen

Kursinformation

Längd: En halvdag, 9.00 - 12.30

Pris: 1995 kr exkl moms
Boka

Nästa kursstart:
Stockholm 5 oktober 2022

Har du nya medarbetare som arbetar i restaurangbranschen för första gången eller är du själv en av dem? Under den här halvdagen får du grunderna i vad bra service innebär. Du får också kunskaper som är viktiga för att utvecklas och trivas i servicebranschen.

För många är restaurangjobbet ett första steg in på arbetsmarknaden. Ett jobb fyllt med nya intryck, utmaningar och förväntade resultat. Hur ska jag bemöta gästerna? Vad är viktigt i samarbetet med mina kollegor? Hur kan jag bli en framgångsrik kollega och lagmedlem?  

Under denna halvdag fokuserar vi på inspiration och träning att komma snabbare in i restaurangbranschen och att höja kunskapen om gästbemötande och samarbete. Hur du skapar en glädjefylld och framgångsrik arbetsdag tillsammans med andra nya branschkollegor!

Under kursen går vi igenom:

  • Bemötande
  • Rutiner
  • Samarbete
  • Eget ansvar 
  • Ditt eget varumärke

Kursledare: Björn Salomonsson

Björn Salomonsson är säljcoach som motiverar säljorganisationer till framgång. Björn driver Fårö Strandcafé på Fårö, samt är engagerad i besöksnäringen i Åre. Han föreläser ofta om försäljning genom ökad självkänsla och förståelse och vikten av bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.